Pasūtīšanas info

PASŪTĪŠANA
Pa tālruni: 646 85 049
Mēs gaidām Tavus zvanus: darba dienās no 9.00 līdz 18.00, sestdienās no 9.00 līdz 16.00. Svētku dienās darba laiks var tikt mainīts. Raksti jerkurā laikā uz info@afibel.lv un veic pirkumus interneta veikalā.

Papīra kataloga preces Tu vari pasūtīt arī pasūtījumu formā

Pa e-pastu: info@afibel.lv

Mājas lapā internetā: www.afibel.lv

Pa pastu: aizpildi, lūdzu, pasūtījuma veidlapu un nosūti mums uz adresi:
MyStore OÜ / Afibel, A/K 40, Rīga LV-1044


CENA UN TĀS APMAKSAS KĀRTĪBA
Afibel katalogā cenas norādītas eiro un ietver sevī spēkā esošo apgrozījuma nodokli. Ja pasūtījumā ietilpst preces, kuras Pasūtītājam tiek nogādātas pa pastu, tad, neatkarīgi no faktiski piegādājamo sūtījumu daudzuma, pasūtīto preču vērtībai tiek pieskaitīta vienreizēja maksa par pasta pakalpojumiem, kurā iekļauts pievienotās vērtības nodoklis. Par pasta pakalpojumiem jāmaksā, saņemot preci.

PIEGĀDES INFORMĀCIJA
Preces piegāde Omnivas pakomātā (4,90 €)
Pakas izmēri nedrīkst pārsniegt 39x38x64 cm. Ja pakas izmēri pārsniedz 39x38x64 cm, tad paka tiks nodota adresātam tuvākajā pasta nodaļā. Pakomātu atrašanās vietas: www.omniva.lv/privats/adreses.
Pasūtītājs tiks informēts par pakas pienākšanu un atrašanās vietu ar SMS īsziņas vai e-pasta vēstules palīdzību, kurā būs norādīts skapīša atvēršanai nepieciešamais durvju kods, pakas atgriešanas kods, pakas saglabāšanas laiks. Ierakstiet skapīša durvju kodu, samaksājiet par pasūtījumu ar maksājumu karti un saņemiet paku no skapīša. Pakomāti ir pieejami 24 h. Pakas uzglabāšanas laiks ir 7 dienas.
Preces piegāde DPD pakomātā (4,90 €)
Maksimālie sūtījuma iepakojuma izmēri: 36 x 43 x 61 cm. Lielāka sūtījuma iepakojuma gadījumā sūtījumu piegādās DPD kurjers, un piegādes maksa 7,90 € apmērā tiks pierēķināta sūtījumam. Pakomātu atrašanās vietas: https://www.dpdgroup.com/lv.
Sūtījumam nonākot pakomātā, Tu savā mobilajā telefonā saņemsi informatīvo īsziņu, gadījumā, ja būs norādīta arī E-pasta adrese, tad Tev tiks nosūtīta arī informatīvā E-pasta vēstule. Ziņā būs norādīta informācija par sūtījuma piegādi pakomātā, pakomāta adrese un darba laiki, kā arī personiskais kods un izpirkuma summa. Pakomāta ekrānā ievadi īsziņā saņemto kodu un apmaksā sūtījumu ar bankas karti, tad izņem no pakomāta savu sūtījumu. Sūtījums tiek uzglabāts pakomātā 7 dienas no durvju koda saņemšanas brīža.
Preces piegāde Latvijas Pasta nodaļā (4,90 €)
Padomā, kura vieta Tev ir vispiemērotākā, lai saņemtu sūtījumu un saņem to tur! Vai tā būtu tuvākā pasta nodaļa Tavai mājai vai vasaras mājai, darba vietai vai par tirdzniecības cantrā, kurā Tu iepērcies ikdienā. Noteikti uzrādi savos datos mobilā tālruņa numuru un/vai e-pastu, jo kad Tavs pasūtījums būs pasta nodaļā, Tu saņemsi sms un/vai e-pasta paziņojumu. Preces saņemšanai neaizmirsti paņemt līdzi personu apliecinošu dokumentu.
Lūdzu, ievēro, ka sūtījumu vēlams izņemt tuvāko dienu laikā pēc paziņojuma saņemšanas. Ja sūtījums netiek izņemts 10 dienu laikā, tiks aprēķināta maksa par pasūtījuma glabāšanu – 0,50 € par katru dienu, neskaitot brīvdienas, kad pasts ir slēgts. Pasūtījuma glabāšanas laiks – viens mēnesis, skaitot no tā saņemšanas dienas pasta sūtījumu izsniegšanas vietā.
Preces piegāde ar DPD kurjeru (8,90 €)
Sūtījuma piegādes dienas rītā sūtījuma saņēmējs saņem īsziņu, kurā ir norādīts laiks vienas stundas ietvaros, kad paredzama kurjera ierašanās. Sūtījuma saņēmējs saņemšanas brīdī parakstās par piegādāto sūtījumu. Ja sūtījums pirmajā piegādes reizē netiek piegādāts, tad kurjers veic sūtījuma piegādi nākamajā dienā vai bez maksas ievieto sūtījumu tuvāk esošajā DPD pakomātā, kur sūtījums tiek uzglabāts un to ir iespējams izņemt 7 dienu laikā.

ATTEIKUMS NO PASŪTĪJUMA
Afibel ir tiesības atteikties no pirkšanas-pārdošanas līguma, kurš noslēgts uz pasūtījuma pamata, ja preces piegāde nav iespējama, tai skaitā, ja Afibel ir beigušies attiecīgās preces krājumi. Pasūtītājam par šādu gadījumu pie pirmās iespējas tiek sūtīts paziņojums uz norādīto elektronisko pastu. Tādā gadījumā Pasūtītāja samaksāto priekšapmaksu Afibel atmaksā nekavējoties, bet ne vēlāk kā 30 dienu laikā, Pasūtītāja norādītajā bankas kontā.

PASŪTĪJUMA IZPILDE
Vidējais pasūtījuma izpildes termiņš parasti ir 2 nedēļas. Ja preces vairs nav noliktavā, tad AFIBEL atsevišķi paziņos par to Pasūtītājam uz norādīto e-pasta adresi. Ja Pasūtītājs par preces piegādes vietu izvēlas Latvijas Pasta nodaļu, tad Pasūtītājs saņem pasta paziņojumu par preces saņemšanu. Sūtījums jāizņem tuvāko dienu laikā pēc paziņojuma saņemšanas. Ja sūtījums 10 dienu laikā netiks izņemts, tiks uzskaitīta maksa par sūtījuma glabāšanu – 50 centi par katru dienu, izņemot brīvdienas, kad pasts ir slēgts. Sūtījuma glabāšanas laiks – viens mēnesis, sākot ar tās saņemšanas dienu pasta nodaļā.

PRECES ATGRIEŠANAS UN APMAIŅAS KĀRTĪBA
Pasūtītā apģērba vai apavu izmēra neatbilstības gadījumā Pasūtītājam ir tiesības pasūtīto apģērbu vai apavus apmainīt pret tā paša preču artikula un tās pašas krāsas piemērotu izmēru. Pasta pakalpojumi par preces apmainīšanu Pasūtītājam ir bez maksas. Apmainīšanas iespēja neattiecas uz veļu.
Atgriešanas gadījumā aizpildi atgriešanas lapu.
Ja sūtījumu saņēmi pasta nodaļā, tad preču atgriešana jāveic pasta nodaļā.
Ja sūtījumu saņēmi Omnivas pakomātā, tad preču atgriešanas gadījumā pakomāta ekrānā ievadi atgriešanas kodu, ko saņēmi īsziņā vai e-pasta vēstulē. Ievadi atgriešanas kodu, izvēlies sūtījuma izmēru un uzlīmē izdrukāto adrešu karti uz sūtījuma iepakojuma. Gadījumā, ja pie pakomāta neizdrukājas adrešu karte (uzlīme) un esat pārliecinājies, ka adrešu karte nav izdrukājusies novēloti, kā arī nav pielipusi pie adrešu karšu printera, tas liecina, ka pakomātā ir beidzies uzlīmju papīrs, un kurjers to tuvākajā laikā nomainīs. Skapītī droši var ievietot arī sūtījumu bez adrešu kartes, jo sistēmā automātiski saglabājas Jūsu norādītie dati, un kurjers, apkalpojot pakomātu, uzlīmēs adrešu karti. Sūtījumu vari atgriezt jebkurā Omnivas pakomātā pēc savas izvēles. Pakomāti ir pieejami 24 h. 
Ja sūtījumu saņēmi DPD pakomātā, tad uzreiz pēc sūtījuma saņemšanas Tu īsziņā/E-pastā saņemsi PIN kodu sūtījuma atgriešanai. Tu vari atgriezt sūtījumu ar jebkuru DPD pakomātu pēc savas izvēles. Rūpīgi iesaiņo atgriežamo preci un noņem vai aizlīmē oriģinālo iesaiņojuma etiķeti! Dodies uz tuvāko DPD pakomātu un displejā izvēlies "Nosūtīt vai atgriezt sūtījumu", tad izvēlies "Izdrukāt sūtījuma uzlīmi ar QR kodu vai PIN kodu" un nospied pogu "Ievadīt PIN kodu". Ievadi atgriešanas PIN KODU, ko sūtījuma saņemšanas brīdī saņēmi īsziņā vai e-pastā. Tad izpildi pakomāta tālākās norādes. Pēc PIN koda ievadīšanas ekrānā parādīsies saņēmēja informācija --> spied "Turpināt", lai izdrukātu sūtījuma uzlīmi --> izdrukāto sūtījuma uzlīmi uzlīmē uz iepakojuma! SVARĪGI! Pārliecinies, lai iepriekšējā sūtījuma uzlīme ir noņemta vai arī lai jaunā uzlīme ir uzlīmēta virsū vecajai uzlīmei. Noskenē sūtījuma uzlīmes svītrkodu. Pakomāts atvērs nodalījuma durtiņas --> ievieto sūtījumu nodalījumā un aizver durtiņas --> izdrukā čeku, ja nepieciešams. DPD pakomāti ir pieejami 24 stundas diennaktī. 
Ar DPD kurjera piegādi saņemtu sūtījumu vari atgriezt jebkurā sev vēlamajā DPD pakomātā. Rūpīgi iesaiņo atgriežamo preci un noņem vai aizlīmē oriģinālo iesaiņojuma etiķeti!

Atpakaļ nosūtītās preces var tikt izmantotas tikai iepazīstināšanas vai testēšanas nolūkiem. Gadījumā, ja preces tiek atsūtītas atpakaļ sabojātas, nolietotas vai nekārtīgas, Pārdevējam ir tiesības pieprasīt kompensāciju no Pircēja saskaņā ar piemērojamiem tiesību aktiem. Par Pasūtītāja atteikšanos tiek uzskatīta arī savlaicīga preces atgriešana bez atgriešanas veidlapas. Naudu par atdoto preci Afibel pārskaitīs uz Pasūtītāja norādīto bankas kontu 30 dienu laikā no preces aizsūtīšanas atpakaļ. Pasta izdevumi tiek atgriezti gadījumā, ja tiek atgrieztas visas preces, kas tika norādītas vienā pasūtījumā. Ja klients atgriež visas vienā pasūtījumā pasūtītās preces atpakaļ, nevienu no precēm neizpērkot, klientam būs jāapmaksā atgriešanas pasta izdevumi: 4,90 € (DPD pakomāts, Omnivas pakomāts un Latvijas Pasta nodaļa) vai 8,90 € (DPD kurjers). Pasta pakalpojumu izdevumu atmaksu Afibel pārskaitīs kopā ar pēdējās atgrieztās preces summas pārskaitījumu no Afibel. Gadījumā, ja klientam ir parāds Afibel, maksa par pasta izdevumiem netiek atgriezta, bet tiek ieskaitīta klienta parādu kontā. Afibel ir tiesības izdarīt atdodamās summas pārrēķinu, balstoties uz Afibel prasību uz citu pasūtījuma pamata. Nevar atdot: audumus un paklājus, aizkarus, pēc Pasūtītāja norādītajiem izmēriem nogrieztas aizkaru stangas; veļu; CD un datorspēles, ja iesaiņojums ticis atvērts; kosmētiku un intīmpreces. Visas preces, kuras nogrieztas pēc izmēra vai kuras nav iespējams atdot to īpašību dēļ, ātri bojājošās preces vai preces, kurām beidzies lietošanas termiņš, atdot atpakaļ nav iespējams. Lūdzu, pārbaudi, pirms preces atgriešanas atpakaļ, lai visas daļas tiktu pievienotas (arī lietošanas instrukcija, noņemamas detaļas un preču pavadzīme). Afibel atbild par visiem preču trūkumiem saskaņā ar Latvijas Republikas likumdošanu. Pasūtāmo preču pavadzīmi obligāti jāsaglabā, jo tas ir dokuments, kas apstiprina pirkumu un garantija ir spēkā tikai tad, ja Tev ir saglabājusies rēķins-pavadzīme. Defektu esamības gadījumā Pasūtītājam ir tiesības pieprasīt preces bezmaksas remontu.
Ja trūkumu neizdodas novērst arī ar atkārtotu remontu, Pasūtītājam ir tiesības pieprasīt apmainīt preci; ja preci nav iespējams apmainīt, pasūtītājs var atteikties no Līguma. Afibel neatbild par defektiem, kuri radušies pēc preces nodošanas Pasūtītājam, kā arī par defektiem, kuru cēlonis ir preces nepareiza lietošana vai parasts nolietojums. Vairāk informācijas iegūsi pa tālruni 646 85 049

PERSONAS DATU APSTRĀDES NOTEIKUMI >>