1. Kāpēc AFIBEL turpina savu darbību?

Var rasties jautājums, kāpēc tā rīkojamies un vai tas ir pareizi. Lai gan jāatzīst, ka Afibel nenodarbojas ar pirmās nepieciešamības preču tirdzniecību un piegādi, mēs uzskatām, ka varam saviem klientiem nodrošināt kaut nedaudz komforta un prieka šajā ierobežojumu laikā, kas apgrūtina ikdienas dzīvi. Bet lielākoties mēs turpinām darbību, lai nodrošinātu KOMPĀNIJAS PASTĀVĒŠANU. Protams, ka mūsu klientu servisa un pasūtījumu apstrādes daļas darbinieki cenšas ne tikai tāpēc, lai nodrošinātu Jums labāko apkalpošanu, bet arī lai saglabātu darbavietas un norēķinātos ar preču piegādātājiem. Jebkura cilvēka veselība ir svarīgāka par visu pārējo, tāpēc esam veikuši visu nepieciešamo, lai visi mūsu darbinieki un klienti būtu pilnīgā drošībā

2. Vai varu veikt pasūtījumus interneta veikalā vai pa telefonu?

Jā, mūsu darbinieki turpina pieņemt Jūsu pasūtījumus un atbildēt uz visiem Jūsu jautājumiem gan pa telefonu, gan arī internetā. Protams, mēs veicam visus vajadzīgos drošības pasākumus un ievērojam visas higiēnas prasības atbilstoši valdības noteikumiem, lai pasargātu savus darbiniekus.

3. Vai mani pasūtījumi tiks piegādāti? Cik ilgā laikā tas notiks?

Mēs turpināsim sagatavot un un piegādāt Jūsu pasūtījumus. Par spīti mūsu darbinieku apbrīnojamajam darba sparam šajos nebijušajos apstākļos ir iespējama neliela pasūtījumu apstrādes aizkavēšanās. Mēs jau iepriekš atvainojamies un sakām paldies par Jūsu izpratni.

4. Vai varu atgriezt preces?

Jā, Jums vienmēr ir iespēja atgriezt preces, kuras Jums nav piemērotas. Lai aiztaupītu Jums nevajadzīgu pārvietošanos ārpus mājas, esam pagarinājuši preču atgriešanas laiku līdz 30 dienām.

5. Vai sūtījums, kuru saņemšu, var būt inficēts?

Nē, mēs apliecinām, ka izpildām visus speciālistu ieteikumus veselības un drošības jomā un varam garantēt Jums maksimālu drošību, turklāt jaunākie pētījumi liecina, ka šis vīruss ilgi nesaglabājas gaisā. Neskaidrību gadījumā noteikti sazinieties ar mums.